środa, 3 lipca 2013

Tatuaże 2013

Coraz więcej widzę tatuaży modnych w tym roku. Nie są to jakieś duże tatuaże tylko małe symboliczne.
Bardzo podoba mi się motyw krzyża i nieskończoności z jakimś napisem np, love czy zdania i cytaty.






Wiecznie  młody











Nieskończona miłość










Piórko :)















Zostań silny w nieskończoność 














Ptaki :)








A wy macie jakieś tatuaże. Jakie chcielibyście mieć? Piszcie w komentarzach o czym chcecie następny post ;)

Facebook ;)   <------ Klikamy, lajkujemy i komentujemy. Będziecie na bieżąco wiedzieć co dzieje się na blogu ;)









12 komentarzy:

  1. mi bardzo podobają się tatuaże. chcę zrobić sobie 3. ;) *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mało oryginalne, jednak ładne ;)
    ale jak dla mnie bezsensowne jest robienie sobie "modnego" tatuażu

    mam prośbę, kliknęłabyś w link u mnie na końcu posta? z góry dziękuję ;* i może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podobają właśnie takie małe, delikatne tatuaże. Ale moim zdaniem taką ozdobę trzeba robić z jakiegoś powodu, aby miała dla nas jakieś znaczenie, o czymś nam przypominała, motywowała nas lub po prostu była dla nas ważna. Wydaje mi się, że wtedy nie będziemy żałować tatuażu za xx lat :D

    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również podobają mi się takie małe, chciałabym mieć z *nieskończona miłość* ale taki mniejszy żeby ten tatuaż był a nie taki jak na zdjęciu ;)

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    mam konkurs więc zapraszam do wzięcia udziału :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award, więcej informacji na moim blogu: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do konkursu Liebster blog awards zapraszam do mnie ;) by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne tatuaże ;D

    Zapraszam, jeśli się spodoba, to możesz zaobserwować: http://maartamarta.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :)
    Szczegóły u mnie na blogu :
    nasteraa.blogspot.com
    Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Awww *_* Tatuaże <3
    Ja sobie zrobię na nadgarstku <3

    obserwuje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Award
    Więcej informacji na moim blogu http://misiamisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 2 super ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń