wtorek, 2 lipca 2013

Moja pasja

Hej. Na imię mam Karolina

Moja pasja to piercing i tatuaże. Nie wiem od kiedy., wydaje mi się że od zawsze interesował mnie taki sposób ozdabiania ciała. na razie posiadam tylko 5x standard lobe ale już za jakieś 2 tyg robię labret. W niedalekiej przyszłości pojawi się też smiley i tongue web. Wiem co sobie pomyślicie tak bardzo kocha piercing a nie ma żadnych fajnych przekłuć. Nie jest tak. Kocham piercing ale to nie znaczy że muszę mieć jakieś specjalne przekłucia. Nie uważam się też za specjalistkę od piercingu. Po prostu się tym interesuje.

Na tej stronie będę dodawała zdjęcia, róże ciekawostki o tatuażach i piercingu. Mam nadzieje, że wam się spodoba. Zachęcam do klikania lubię to mam nadzieje, będziecie aktywni ;)

To na razie tyle o stronie pa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz